sick in the city.

december 20, 2011 § Lämna en kommentar

Min första tanke när jag vaknar är att detta blir en bra dag. Min andra tanke är att det blir det nog inte alls. Sedan håller jag på så hela förmiddagen, väger för/nackdelar med allt som händer. Som om jag måste bestämma vad det är för typ av dag och sedan leva efter det. Det skapas så många tankar, av absolut ingenting. När allt står still, sätter hjärnan igång. Men när någonting händer, när jag är mitt i, finns inga tankar alls. Inga ord som kan beskriva stunden eller känslan precis när den är. Hur som helst så försöker jag göra det bästa av den här tisdagen. Julmiddag med jobbet på Clarion Sign, och jag är hemma sjuk. Hej Sex & the city!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande sick in the city.Honeyskies.

Meta

