words.

mars 5, 2012 § Lämna en kommentar

Jag har sedan ett par veckor börjat skriva dagbok, vilket gör att bloggen kommer lite efter.
Det känns som att jag måste sätta ord på vissa känslor i hemlighet, innan dem kan synas här. Men idag för första gången på väldigt länge så började jag flödesskriva. Saker som kom ur mig var helt oväntade, saker jag aldrig tänkt innan. Konstigt hur det bor en massa fantasi där inne, instängt och bara genom att höra en speciell låt eller känna en bekant doft, sipprar orden ut.

Jag har försökt skriva men som om orden inte vill formas till det jag önskar. Som om livet inte riktigt är som jag tänkt. Som om jag valt fel, eller rätt eller att jag inte vet. Men jag vet inte vilken ventil ska jag använda om jag inte skriver. Att sätta ord på något som saknas, men inte veta vad?
 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande words.Honeyskies.

Meta

