I’m moving on – I hope your coming with me

mars 10, 2012 § Lämna en kommentar

Solen trasslar sig in genom fönstret och jag märker så tydligt hur jag känner så mycket mer de få sekunder solen hinner smeka min kind innan den gömmer sig bakom molnen igen. Jag tror att saker håller på att förändras, vissa saker har rubbats, och jag känner någonting annat än tidigare.

Glömmer ibland bort att titta på vart jag placerat ribban och inser att den är så lätt att hoppa över. Måste vilja mer. Måste tänka mer, om mig. Och det enda jag kan tänka på är någon annan. Men det här med att han en dag kommer ta mig till stränder, överraska och älska hela mig hela tiden. Drömmen,  lyckan,  kärleken. Jag vägrar inse att det inte finns, att det inte händer. Jag vaknar aldrig, jag kommer aldrig att vakna från denna dröm.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande I’m moving on – I hope your coming with meHoneyskies.

Meta

