There’s a solid line between love and lust.

augusti 6, 2012 § Lämna en kommentar

Jag har mer och mer börjat tänka på vad som är värt att lägga min energi på. Om det är passion som känns i hela kroppen, är det värt att släppa sig själv helt även om det inte blir ett lyckligt slut? Är det värt att brinna bara för en stund? Jag vet inte längre hur jag ska definiera kärleken. Passion, spänning, spontanitet, lycka, närhet. Tålmodig, vänlig, inte självisk och stolt…

Alla de gånger jag önskat lämna, men inte lämnat. För att jag fortfarande skakar av passion, av lust, av tvivel, av hopplöshet. Av att inte vilja släppa något som fortfarande känns. Att jaga, falla dit, och tillåta sig själv att fortsätta. Kärlek och livet ska vara verkligt, inte en fantasi.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande There’s a solid line between love and lust.Honeyskies.

Meta

