see it in a dream – chase it in a song – but you reach out your hand to touch it and it’s gone, long gone

augusti 7, 2012 § Lämna en kommentar

Ibland när jag vaknar på morgonen har jag glömt vilket år och vilket liv jag befinner mig i. 

Varken regnbågsfärgat eller svart. Meningar som blivit hängande i luften och dagar som flimrat förbi. Sommaren före. Sommaren i väntan på. Sommaren av längtan. Sommaren jag har inte någon aning. Sommaren osäker. Sommaren efter. Sommarens slut?

 

 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande see it in a dream – chase it in a song – but you reach out your hand to touch it and it’s gone, long goneHoneyskies.

Meta

